'.get_the_title().''; echo '
'; ?>
Ett bröllop är en av det största känslomässiga händelserna i en människas liv. Man gör det oftast bara en gång och det är viktigt att det blir rätt. Att bekräfta dessa känslor kan göras på många sätt. Det direkta kundmötet är troligen det bästa sättet men sedan är film också något som kan användas. Och då under en längre period. Många säger att film är det medium som berör mest. Film har en ojämförbar förmåga att väcka känslor och påverka oss på olika sätt.
Bröllopsmässan 2013

Bröllopsmässan 2013

På Sveriges största bröllopsmässa är det viktigt att synas. Där finns en unik möjlighet att möta kunder och att visa upp er verksamhet eller era produkter. Det här är chansen att ta er marknadsföring till nästa nivå. Houdini erbjuder er att, på mässan, filma era möten med kunderna. Intervjua dem och era representanter för att visa på en produkt eller ett erbjudande. Vem är bättre att tala varmt om era produkter eller tjänster än kunden? De inspelade filmerna används sedan på er egen hemsida eller i ett nyhetsbrev som varumärkesstärkande eller i produktförklarande syfte.

Priset för denna tjänst är 4000 kr och uppåt beroende på längd och efterbearbetning.

Inför mässan

Redan innan mässan kan man ta fram kundcase eller annat filmat material som visas i er monter på mässan. Exempel på det kan vara en film som beskriver en produkt eller en tjänst ni förmedlar. Vi kan intervjua nöjda kunder som talar om varför de valde just er. Dessa filmer kan också användas på er hemsida eller i andra säljsammanhang.

Några röster om ett event En produktpresentation En inbjudan till ett event

Vänligen kontakta Houdini för offert på denna tjänst.

Efter mässan

Allt material som filmas innan eller under mässan ger er en möjlighet att låta mässan “leva vidare” efter det att den har tagit slut. Det filmade materialet kan utgöra en del av en mer fullödig presentationsfilm för ert företag. Filmen kan också enkelt modifieras för att fungera som teaser inför kommande mässor.

 
[contact-form-7 id="468" title="Mässkontakt"]
Idag finns det normalt tre olika bildupplösningar för HDTV. Dessa är 720p, 1080i och 1080p. Här står P för progressive scan och I för interlaced. Man anger alltså antalet linjer samt vilket sätt som används för att rita upp bilden. Svenska TV-kanaler rekommenderar 720p över 1080i mest på grund av att dagens platta TV-apparater använder en progressiv metod för att rita upp bilden.